營業時間 Opening Hours: 12:30 - 2:30 Mon-Sun
 
※ 歡迎外賣 ※
 
 

這種芒果腸粉特別細嫩

這種芒果河粉特別細嫩
◆ 表面看來這「雞翼尖」沒甚麼特別,不過品質控制才是功夫所在,要做到【骨淋入味肉唔爛】,越食越惹味,就靠佳記甜品的秘製做法,不要奇怪咁多人食。 
B仔涼粉の細妹?◆ 豪情洋溢、份量十足的【B仔涼粉】就食得多,原來一向他都有個細妹(?) ... 叫【B仔船】,仲幾靚女又嬌俏,人少少最啱!

早前偶遇她於對面檯,一見難忘就愛上她 ... 是緣份嗎? 看看『你 & 妳』又有緣嗎?

有緣千里能相聚,元朗聚聚 於佳記甜品-B仔涼粉
 
行完山 過嚟食嘢啦 👍
 
● 【B仔涼粉】的故事

講起到元朗食甜品,不少人都會想起【B仔涼粉】,不過甚少人會想起舖頭名【佳記甜品】,大多數人都誤以為B仔是老闆的乳名。 其實B仔的確真有此人,但不是老闆,反而是一位常客。

佳記甜品開業初期舖頭跟一般糖水店無異,但這位常客B仔食到悶了,還建議老闆搞搞新意,後來老闆替他搞出一個水果伴涼粉,B仔一試就愛上了,還大事推介給他的朋友。因為菜牌上是沒有這款涼粉的,他的朋友只好叫它『B仔食開嗰隻涼粉』,樓面亦不知怎樣落單,慢慢就叫成【B仔涼粉】。

初期還有個小趣事,因為老闆只專誠買得一個大盆給B仔或他的朋友用,其他客人看到這款涼粉亦想試,不過有得睇、但無盆得食。後來老闆才買多幾個大盆,及正式將【B仔涼粉】加到菜牌上,不久就傳遍元朗,甚至市區外面,成為佳記甜品的招牌菜,亦成為元朗的主要特色食品之一。

帶朋友食這「份量特大、不同口感特多的始創【B仔涼粉】時,記得考考朋友們,這段元朗飲食文化的傳奇。

▼ 經典香港地道美食 ▼


其實越簡單嘅嘢,要做好味係最考功夫㗎
鮮什果黑珍珠
不少人客試過這碗新產品【鮮什果黑珍珠】都讚好,裡面一粒粒、又滑又有口感的,是一種特別的熱帶植物種子,有人喜歡—『啜』、有人喜歡—『咬』, 無論點食都咁『正』,火速試啦!
私人聚會

 探 朋 友

帶埋B仔去威吓

歡迎 自取 外賣

自 1985年中開業的幾十呎小小糖水店,
舊舖已發展成更大更舒適的幾個相連單位, 在元朗又新街還加設了分店
 
營業時間 Opening Hours: 12:30 - 2:30 Mon-Sun
Tips: 欣賞圖片-橫机

佳記甜品 (B仔涼粉)  Kai Kee Dessert

網址: www.yl.hk/b

● 大坑渠-總店 1stShop
地址: 香港元朗 教育路 大坑渠側


  📞Tel: 2479 4708
● 鳳琴街-分店 FungKamSt.Shop
地址: 香港 元朗 鳳琴街22號
金龍樓 地下 4-5號舖
Addr: Shop No.4-5, Kam Lung Mansion,
22 Fung Kam Street, Yuen Long, H.K.
📞Tel: 2479 4743

圖片只供參考

資料由上述商戶提供,
只供參考如有改動,恕不另行通知,如有疑問歡迎查詢

All Rights Reserved 版權所有,不得複製

● 有關更多元朗 【古蹟,文化,旅遊點,西鐵接駁...資訊】,歡迎瀏覽 元朗網站 www.YL.hk