大帽山 - 山頂 ~ 秀麗景色
全港最高的山~靚車,遊車河,大霧,大地在腳下,新鮮空氣,自然,地理常識...元朗大平原-原來?

幾靚嘅車,唔走番轉大帽山,點對得住部車?
 
 
 
 
 
 
 
↓ <<< see more >>>>

↑ <<< see more >>>>

 
 

遊車河:

欣賞全港最高山峰的景色、新鮮空氣之外,

荃錦公路-「~九曲十三灣」的元朗段,更迷了不少車手,特別是電單車,經常看到在觀景台(元朗段)聚集。

部份灣位都較急,其中一個入灣後仲好似有暗灣,好在係上斜,但馬力大又過快都幾XX ( N年前係冇安全島的~但如今有~可想而知有幾XX )

↓ <<< see more >>>>

↑ <<< see more >>>>

遊大帽山 除了 廣闊風光 及 清新空氣,地理常識都可替你增加點小趣!

強烈的「大地在腳下」之感覺, 同時可上一課地理常識,元朗~是香港最大的平原: 實地看到,附近不少大大細細的山丘,風化/水土流失,將泥土沙石從多個山丘沖下/沉積,形成圖中錦田/八鄉一帶的土地,順著在遠處看到的錦田河,向海延伸出去,大自然不停的造地!

妙想一下,將相片中-前方(雞公山)慢慢移平,沙石泥土按自然的水土流失的形式,從錦田河排出,自然/非自然的加速造地...會點? 后海灣的濕地區域亦會順延開去!? 騰出的土地可能做福下一代.

說是妙想,其實大自然默默的行動中,看南生圍-錦田河,這幾至十年的變化,沙土不斷沉積中,到底應該「反自然規律」將沉積土挖走,還是順水推舟造多啲地好?
(曾聽老人家講,以前南生圍/元朗舊墟附近已經係海邊)

 
大帽山又稱大霧山, 真係可以好大霧, 另一種都好㊣的感覺
 
↓ <<< see more >>>>
↑ <<< see more >>>>

左圖靚車,就於此圖正中心的閘口附近拍攝的。
交通資料
  • 巴士 51號 荃灣西鐵路站-上村(元朗)
     
    • 郊野公園站」落車, 沿大帽山路 步行約45分鐘 就到「大地在腳下」觀景台
    • 沿途石屎路-不會難行,上斜就辛苦啲啲,慢慢行!
      週末假期絕不荒涼!
    • (約30分鐘所到的,是遠看荃灣的觀景台,這不是「大地在腳下」觀景台,繼續努力吧!)
  • 元朗-上村: 巴士 54, 64K 上村站落車, 轉51號去「郊野公園站」
 
 
 

大棠村-士多啤梨園-K66

K66
(正常綫)


大棠有機生態園-K66


朗屏站

開心花園農莊-K66


偉記燒烤樂園-K66

K66
(正常綫)


朗屏站

南山軒

南生圍
 

大帽山 - 山頂 ~ 秀麗景色
全港最高的山~靚車,遊車河,大霧,大地在腳下,新鮮空氣,自然,地理常識...元朗大平原-原來

此網址: www.yl.hk/TaiMoShan

 

 

圖片只供參考

 

資料只供參考,如有改動恕不另行通知,如有疑問歡迎查詢

All Rights Reserved 版權所有,不得複製

● 有關更多元朗 【古蹟,文化,旅遊點,西鐵接駁...資訊】,歡迎瀏覽 元朗網站 www.YL.hk